Designed and built with care, filled with creative elements

Skakel Ons: 051 522 6927

Volg Ons op Sosiale Media

Top
Image Alt

Leerderondersteuning

Hoërskool Fichardtpark

Sentrum vir Voorligting, Ontwikkeling en Ondersteuning

Ons Sentrum vir Voorligting, Ontwikkeling en Ondersteuning (SVO2) bied die volgende dienste aan die leerders van Fichardpark Hoërskool:

(ek heg ordentlike  van copy ons logo aan, sal mooi lyk as dit iewers gebruik kan word)

 

  • Skolastiese assesserings vir die identifisering van leerstruikelblokke
  • Aansoeke vir alternatiewe wyses van assessering tydens toetsreekse en eksamens (Konsessies ) – “link na konsessie-beleid”
  • Akademiese ondersteuning en motivering
  • Studiemetodes
  • Voorligting vir vakkeuses (Gr 9)
  • Emosionele Ondersteuning
  • Maatskaplike ondersteuning

 

Verwysings na die sentrum kan gemaak word deur leerders, ouers of onderwysers

Kontak ons:

Sielkundige

Anneri

E-pos: svo2@fpark.co.za

051 522 6927

Maatskaplike werker

Elsabé

E-pos:  maatskaplik@fpark.co.za

051 522 6927

Konsessiebeleid

Inklusiewe Onderwys is deur die onderwysdepartement ingestel, wat beteken dat daar weggedoen is met meeste spesiale skole en spesiale klasse. Leerders met leerhindernisse, soos disleksie, ADHD, ADD, ens.moet dus in hoofstroomskole geakkommodeer word. Eksamentoegewings/konsessies is ingestel om ’n getroue weergawe te kry van die leerder se kennis en vaardighede, ten spyte van die leerder se unieke leerhindernis. Die konsessies mag egter nie die standaard van die assessering verlaag nie en mag ook nie die leerder bevoordeel teenoor die leerders wat op die gewone manier geassesseer word nie.

Leerders kwalifiseer vir konsessies wanneer:

a) Die leerder ’n fisiese gebrek of hindernis ervaar (bv.beseerde hand, swaksiendheid, siekte), wat assessering met die gewone metodes moeilik maak. Die nodige mediese dokumente moet egter voorsien word. b) Die leerder ’n leerhindernis ervaar (bv. Disleksie, ADD, ADHD), wat veroorsaak dat die leerder deur die gewone assesseringsmetodes benadeel word. c) Die leerder ’n psigiatriese kondisie het (depressie,angs) wat ’n hindernis is vir die leerder om sy/haar volle potensiaal te bereik. d) Die leerder bewyse kan lewer dat hy/sy reeds verskeie intervensies (bv. Remediërende hulp, leeshulp, ekstra klasse, studiehulp, medikasie, tydsbestuur) deurloop het om die hindernis aan te spreek en te verbeter. Leerders kwalifiseer NIE vir konsessies, as:
a) Die leerder nie volledig skolasties geëvalueer is nie en daar nie ’n verslag van ’n kundige op die gebied verskaf kan word nie. b) Die leerder ’n lae taalvaardigheid het as gevolg van die feit dat hy tans nie skoolgaan in sy moedertaal nie. c) Die leerder oor ’n lae kognitiewe vermoë beskik nie. d) Daar in Graad 11 en 12 vir die eerste keer aansoek gedoen word vir konsessies nie (behalwe in die geval van ’n fisiese rede). e) Die leerder nog geen hulp of intervensies ontvang het om die probleem aan te spreek of te verbeter nie of nie sy voorgeskrewe medikasie gebruik nie

Let wel dat konsessies word jaarliks deur die Onderwysdepartement her-evalueer. Dit is dus nie ’n gegewe dat die leerder elke jaar goedkeuring sal kry vir konsessies nie.

Konsessie hulpverlening wat tans by Fichardtpark aangebied kan word:

a) Ekstra tyd (5/10/15 min per uur afhangend van die leerder se unieke behoefte). b) Leser (in gevalle waar ’n leerder se leesspoed buitengewoon stadig is / leerder se leesbegrip duidelike agterstand toon). c) Skrywer (wanneer ’n leerder se handskrif onleesbaar is/wanneer ’n leerder ’n fisiese probleem met sy skryfhand ondervind). d) Rekenaartik (wanneer ’n leerder se handskrif onleesbaar is). e) Aparte vertrek (in uiterste gevalle van Aandagafleibaarheid). f) Spelling toegewing (disleksie en waar spelling die leerder se vermoë om homself uit te druk, belemmer).

Let wel: Konsessies word slegs tydens eksamens deur die skool se konsessieafdeling gereël en bestuur. Indien ‘n leerder tydens klasassesserings van die konsessies wil gebruik maak, is dit die leerder se verantwoordelikheid om dit met die konsessieafdeling te reël.